Τρίτη 12 Απριλίου 2011

WINDOWS 3.1

Αυτές τις μέρες δεν ξέρω πώς, άλλα έσκαψα στο συρτάρι των αναμνήσεων μου και θυμήθηκα μια παλιά έκδοση των Windows τα 3.1. Ήταν τότε που στο σχολείο ξεκίνησαν τα πρώτα μαθήματα υπολογιστών. . Παρόλο που η τεχνολογία προχωρούσε με γοργά βήματα είχαμε κάτι παλιούς για την εποχή υπολογιστές. Για εμένα ήταν λίγο πολύ γνωστοί μια και για πρώτη μου φόρα είδα προσωπικό υπολογιστή νομίζω το 1991 - 1992., παίζοντας το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι PACMAN. Ήταν τότε λοιπόν που τα ta winodows 3.1 μου έκαναν φοβερή εντύπωση . Για αυτό το λόγο σκέφτηκα να ανεβάσω στο blog μου έναν ιστότοπο για να θυμηθούμε (έγω όχι και πάρα πολλά) πώς ήταν τα windows 3.1 (Φαίνονται αστεία με τα σημερινά γραφικά και δυνατότητες των υπολογιστών ).
http://www.crunchgear.com/2010/01/24/run-windows-3-1-in-your-browser/

1 σχόλιο:

  1. Ένα αφιέρωμα και στα ανεπανάληπτα Ms-dos, το λειτουργικό που πλαισίωνε τα Windows, μέχρι και την έκδοση '95! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή